|
Alkatrész
|
|
|
13.245 Ft
| Motorolaj: Total Quartz Synthetic 7000 - 4l: 4878,-
Olajszűrő: Hengst H17W05 *PR: 1020,-
Légszűrő: Hengst E206L *PR: 1675,-
Pollenszűrő: Hengst E905LI *PR: 2510,-
Tömítőgyűrű leeresztőcsavarhoz: Elring 115.100 *L: 27,-
Ablaktörlő lapát - Valeo: 3135,- |
|
Alkatrész
|
|
|
31.150 Ft
| Porlasztócsúcs - DTP05087 - 7788,-/db |
|
Alkatrész
|
|
|
7.000 Ft
| HDK fedél tömítés csere (2db)
Fockter Diesel (Bosch szerviz)
2030 Érd Bíró utca 19/A |
|
Egyebek
|
|
|
28.000 Ft
| Homológ bicskakulcs + riasztó beszerelés: 25000,- (XVIII. Budapest, Bálványos utca 4)
Kulcsmásolás: 3000,- (XVI.Budapest, Kisfaludy utca 116) |
|
Egyebek
|
|
|
7.000 Ft
| Üléscsere (sport bőr ki, sport szövet be): 0,-
Díszléc szett: 7000,- |
|
Alkatrész
|
|
|
0 Ft
| Tetőkárpit csere
(tetőkárpit: Gumi Piac - Pécel 5000,-) |
|
Olaj csere
|
|
|
0 Ft
| Váltóolaj csere (Mannol 75w90)
310000km |
|
Szervíz
|
|
|
9.000 Ft
| Klímatöltés
Zsilvölgyi út 11, Budapest, Zsilvölgyi út 11, 1213 Magyarország |
|
|
Szervíz
|
|
|
11.000 Ft
| Hátsó féktárcsa csere
Jobb első alsó hátsó lengőkar csere
(Sárdy) |
|
Alkatrész
|
|
|
45.413 Ft
| Jobb első/alsó/hátsó lengőkar - Febi 21198 AN - 16.296,-
Fékolaj - 1299,-
Hátsó fékbetét - Textar TEX2114401BR - 6773,-
Hátsó féktárcsa "festett" - TEX92154303BR - 2db - 21.044,- |
|
Egyebek
|
|
|
4.300 Ft
| Középkonzol rádiókeret (Borbás Gábor-Makó) 4300,- |
|
Alkatrész
|
|
|
3.562 Ft
| Gázolajszűrő (Hengst): 3562,- |
|
Olaj csere
|
|
|
0 Ft
| Total Quartz 7000
Olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő csere.
306982km |
|
Alkatrész
|
|
|
12.752 Ft
| Tömítőgyűrű (olajleeresztőhöz): 26,4,-
Légszűrő (Hengst): 1808,-
Pollenszűrő (Hengst): 2085,-
Olajszűrő (Hengst): 2284,-
Motorolaj: Total Quartz 7000 10w40 4l: 5051,-
Motorolaj: Total Quartz 7000 10w40 1l: 1498,- |
|
Szervíz
|
|
|
25.000 Ft
| Váltó csere
Kuplung csere
Főtengely szimmering csere
KM ÓRA ÁLLÁS: 306320 |
|
Alkatrész
|
|
|
11.600 Ft
| Főtengely szimmering (Victor Reinz) |
|
Alkatrész
|
|
|
3.400 Ft
| Váltóolaj
Mannol 75-W90 Extra (1700,-/l, 1,3 liter volt itthon) |
|
Alkatrész
|
|
|
5.440 Ft
| Kinyomócsapágy (Sachs)
SAC 3151271937 *BR (Zsu.hu) |
|
Alkatrész
|
|
|
25.000 Ft
| Kuplung
Sachs kevlározott tárcsa, Sachs szerkezet. |
|
Alkatrész
|
|
|
30.000 Ft
| Váltó (5sebesség, APL) |
|
Alkatrész
|
|
|
34.150 Ft
| Feszítőgörgő (hosszbordás szíj) 55464*PR - 7965,-
Szíjfeszítő (hosszbordás szíj) 56305*PR - 17.109,-
Visco kuplung D5A001TT*JC - 9075,-
|
|
Szervíz
|
|
|
20.000 Ft
| Vezérlés csere
+
generátor feszítő csere
klímakompresszor feszítő csapágy csere
visco kuplung csere
KM ÓRA ÁLLÁS: 304888 |
|
Alkatrész
|
|
|
5.000 Ft
| Gázpedál |
|
|
Szervíz
|
|
|
27.100 Ft
| Jobb első alsó lengőkar csere
Első stabilizátor rúd csere
Futóműállítás |
|
|
304.777
|
250 km
|
12.86 l
|
5.001 Ft
|
Diesel
|
|
|
|
|
|
|
Alkatrész
|
|
|
41.963 Ft
| Gates 4PK855 *L - Hosszbordás szíj: 1502,-
Gates 5PK1590 *L - Hosszbordás szíj: 3428,-
Gates TH11287G1 *L - Termosztát: 3612
SKF VKPC81615 *BR - Vízpumpa: 12076,-
SKF VKMA 01014 * AN - Fogasszíj készlet: 21343 |
|
Egyebek
|
|
|
2.600 Ft
| Váltóolaj feltöltés. Nagyjából 8dl hiányzott.
2l olajat vettem. |
|
|
304.510
|
0 km
|
5 l
|
0 Ft
|
Diesel
|
|
|
|
|
|
Egyebek
|
|
|
0 Ft
| Az autót 2014.10.28-án vettem át. Német import, 3+1db gyári kulcs, teljes szervizdokumentáció.
A futott km óra szerint 304510
A váltó valószínűleg cserés, nagyjából 40km/h feletti sebességnél terhelve zúgó hangot ad.
A jobb első futóműben valami nyöszörög. Az autó esztétikai állapota elfogadható, a gyári bőrülés a szokásos helyen kikopott (ezt javították, ragasztott bőr), az első könyöklő műanyag konzolja törött (amúgy funkcionálisan működik), a tetőkárpit a tetőablak mögötti résztől a "C" oszlop vonaláig ereszkedett, bal hátsó elektromos ablak nem üzemel.
A csomagtérajtót kulccsal nyitni nem lehet, csak központival. A klímavezérlő panel kijelzője néha nem ad képet, de működik. A gázpedál műanyag burkolata törött. A hátsó ablaktörlő meg van szorulva. |
|
305.027
|
0 km
|
12.57 l
|
5.002 Ft
|
Diesel
|
|
|
|
|